Pro bližší informace ohledně volných míst v těchto třídách kontaktujte vedení školy – Šárku Boldišovou na sarka.boldisova@skolavitae.cz.
5/ doporučení odborníka
Pokud to uznáme za potřebné, po ukončení zkušebního pobytu Vás požádáme o zprávu o dítěti od speciálního pedagoga nebo psychologa. Naším cílem je, abychom Vašemu dítěti byli schopni zajistit péči a vzdělávací podmínky, které potřebuje s ohledem na jeho individuální potřeby.
PaedDr. nad Mgr. Hana Žáčková | doporučená psycholožka a speciální pedagožka
Mgr. Jaroslava Budíková| doporučená speciální pedagožka
2/ rozhovory s rodiči
Zjišťujeme, zda Vám můžeme nabídnout to, co hledáte. Jaké jsou Vaše představy o vzdělávání, co od školy očekáváte a jak k dítěti přístupujete a jaké má vzdělávací potřeby. Pokud v registračním systému nevidíte vypsané termíny pro přestupové rozhovory, napište nám, domluvíme si termín individuálně.
+420 608 948 311 | Iveta Jonášová
sarka.boldisova@skolavitae.cz | Šárka Boldišová
1/ seznámení se školou
Seznamte se s naší vzdělávací koncepcí. Představíme vám, v čem je náš přístup inovativní, jak přistupujeme k dětem, proč děláme věci jinak
a jak to ve škole funguje. Akce není určena pro děti.
V letošním roce proběhnou prezentace koncepce
v těchto termínech:
1. stupeň prezenčně ve Škole Vitae 23. ledna 2024,
1. stupeň online 21. března 2024,
2. stupeň prezenčně ve Škole Vitae 9. dubna 2024.
Na všechny termíny prezentaci bude možné přihlásit se přes rezervační systém, a to během prosince.
Od prosince do března vás také zveme do výuky, abyste poznali, jak to u nás chodí. Akce je určena rodičům. Počet míst je omezený, rezervujte si to své včas.
Informace o koncepci školy naleznete také na webu školy, střípky ze života ve třídách sdílíme na blogu i na facebooku.
4/ týden na zkoušku
Zjišťujeme vzdělávací potřeby a osobnostní profil Vašeho dítěte (např. introverze/ extraverze, emoční nastavení, kognitivní typ, motivace, zájmy). Ověřujeme předpoklady pro začlenění dítěte do dané třídy z hlediska optimálního nastavení sociálního klimatu (tj. vyváženost i potřebnou různost).
3/ rozhovor s dětmi
Seznamujeme se s dětmi a dáváme jim příležitost poznat nás. Rozhovor vedou třídní vyučující.
Zjišťují okruh zájmu dětí i jejich motivaci pro učení. Poznáním dítěte učitelé ověřují předpoklady pro začlenění dítěte do dané třídy z hlediska optimálního nastavení sociálního klimatu (tj. vyváženost i potřebnou různost). Na rozhovor si děti mohou ze svého učení přinést cokoli, co by chtěly učitelům ukázat.