
Škola partnertsví
Stavíme na vztazích, spolupráci a komunikaci. Víme, že základní škola je každodenní součástí rodinného života. Chceme, aby rodina i škola byly
v harmonii založené na dobrých vztazích, podpoře a vzájemné komunikaci. Jen tam, kde je důvěra, může být bezpečný prostor pro učení a inspiraci.


Rodiče vnímáme jako součást školy a procesu učení dětí. Klíčem ke spolupráci je otevřená, respektující a naslouchající komunikace. Jsme připraveni na sdílení vašich myšlenek, nápadů, přání, ale i obav a nejrůznějších strachů. S důvěrou se tak na nás můžete obrátit, kdykoli cítíte potřebu.
Šárka Boldišová
zástupkyně ředitelky
pro organizaci chodu školy
Na koho se ve škole můžete obracet
Zjistěte, na koho se můžete obracet v případě,
že potřebujete odpovědi na své otázky, máte podněty ke zlepšení či jen čistě organizační záležitost, kterou potřebujete vyřešit.
třídní tandemy

Tandemoví vyučující jsou zodpovědní za chod i klima celé třídy. Můžete si vybrat, na koho z tandemu se obrátíte, vyučující se snaží si veškeré informace předávat. Pomocí pravidelných setkávání s celým pedagogickým týmem třídy je tandem vyučujících také informován o práci dětí v jednotlivých předmětech. Výchovné i vzdělávací strategie a případné obtíže se snažíme řešit vždy ve třídním týmu tak, abychom postupovali jednotně.
Informace, které nám poskytnete o dětech a jejich potřebách mohou tandemovým i ostatním vyučujícím pomoci.
S třídními tandemy také prosím konzultujte omluvenky dětí či další agendu týkající se školního rozvrhu.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
pečujeme o celou třídu
ostatní vyučující

Pokud chcete získat informace týkající se výuky jakéhokoliv předmětu, obracejte se prosím přímo na jednotlivé vyučující.
I v případě obtíží dětí v jednotlivých předmětech se můžete obracet přímo na vyučující. Na týmových setkáních je vše sdíleno i s tandemovými vyučujícími.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
učíme partnersky a s pochopením
JuDr. Petr Jonáš
zřizovatel školy

Zřizovatel školy je zakladatelem školy a zřizovatelem školské rady. Stanovuje podmínky pro vznik celé organizace, její změny
a organizační uspořádání. Schvaluje koncepci vzdělávání a její změny. Je zodpovědný za strategický rozvoj organizace, stanovuje pravidla a zásady jejího fungování. Jmenuje
a odvolává ředitele/ředitelku a dbá na to, že se škola chová
v souladu s platným právem.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
stojím za vznikem školy
Mgr. Iveta Jonášová
ředitelka školy

Veškerá školní agenda se nakonec sbíhá u ředitelky školy, která je zodpovědná za chod školy ve všech oblastech. O dění ve škole je informována prostřednictvím pravidelných porad se všemi zaměstnanci školy. Pokud nenajdete cestu k odpovědi na vaše otázky u vyučujících či ostatních pracovníků školy, kontaktujte prosím přímo paní ředitelku. S důvěrou se na ni můžete obracet ve všech provozních i pedagogických otázkách.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
pečuji o celou školu
Mgr. Dominika Balatková
metodička a koordinátorka školního vzdělávacího programu

Školní vzdělávací program (ŠVP) je škola povinna tvořit dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Pokud máte dotazy či připomínky ke školnímu vzdělávacímu programu, k náplni či časové dotaci jednotlivých předmětů, obracejte se prosím na Dominiku.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
rozvíjím školní vzdělávací program
Mgr. Šárka Boldišová
zástupkyně ředitelky pro organizaci chodu školy
_edited_edited_edited_edited.png)
Šárka má v kompetenci organizaci chodu školy a péči
o rodiče. Je tak člověkem, se kterým se potkáte hned při nástupu dětí do školy. Řeší zápisovou či přestupovou dokumentaci, přijímací pohovory pro rodiče (tzv. qsorty),
smlouvy se školou, nejrůznější žádosti, stipendijní program a spravuje informace v matrice.
Šárka je též hlavní kontaktní osobou pro rodiče za vedení školy, od ní tak obdržíte veškeré důležité informace týkající se organizace školního roku, změn či nastalých opatření. Kontaktujte ji prosím i v případě, že máte dotazy ke školním akcím, stravování dětí, informačnímu systému Edookit, kroužkům ve škole či k platbám školného.
_edited_edited_edited.png)
organizuji chod školy a pečuji o rodiče
Mgr. Dominika Adamová, Md.E.
školní metodička prevence

Školní metodička prevence úzce spolupracuje s celým týmem školy v rámci zajištění prevence rizikového chování. Jejím úkolem je mapování klimatu školy a tříd, zajišťování preventivních programů a případná včasná intervence. Dominika také pomáhá vyučujícím i dětem při řešení vztahových obtíží, konfliktů a poradit umí i s pocity nepohody. Rodičům nabízí konzultaci při řešení psychosociální podpory dětí i rodiny. Ve složitějších situacích pak nabízí kontakty pro pomoc odborníků.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
věnuji se vztahům ve škole
Mgr. Sandra Lukasová
výchovná poradkyně
speciální pedagožka

Výchovná poradkyně ve Škole Vitae má na starosti řešení specifických potřeb učení. Ve spolupráci s učiteli tak diagnostikuje výukové obtíže a připravuje intervenční opatření. Na Sandru se tak obracejte v případě, že se potřebujete poradit o specifických poruchách učení, chcete navštívit pedagogicko-psychologickou poradnu či jiné obdobné pracoviště. Sandra má též v kompetenci inkluzi dětí s odlišným mateřským jazykem a věnuje se i dětem s mimořádným nadáním.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
hledám cesty k úspěchu pro každého
Petra (Becky) Červienková
vedoucí družiny

Becky má ve škole na starosti organizaci chodu družiny. Pokud tak potřebujete poradit s družinovým rozvrhem, máte otázky k náplni času ve školní družině či potřebujete řešit organizační záležitosti týkající se družiny, obracejte se prosím přímo na Becky. Knihovnu též vede Becky, proto, uvažujete-li o darování knih do školní knihovny, nebo si naopak chcete nějaké tituly zapůjčit, Becky je vám k dispozici.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
organizuji chod družiny
školská rada

Školská rada je orgánem školy zastupující rodiče, učitele
i zřizovatele školy, podílejícím se na správě školy. Kompetence školské rady jsou poměrně široké a všechny je najdeme vyjmenované v § 168 školského zákona. Především jde ale
o vyjádření se ke koncepčním změnám ve školním vzdělávacím programu, schvalování školního řádu a výroční zprávy
o činnosti školy. Školská rada také projednává návrh rozpočtu školy a inspekční zprávy ČŠI. Může se podílet na zpracování koncepčních záměrů rozvoje školy a navrhovat opatření ke zlepšení hospodaření. Důležitou funkcí školské rady je zastupování rodičů v jejich dotazech ke školnímu vzdělávacímu programu či k postupům v nejrůznějších situacích. V takovém případě vyzývá školská rada ředitelku školy k vysvětlení. Školská rada má tak možnost efektivně a na půdě školy projednat řadu témat předtím, než by došlo k jejich zveřejnění v úředním či mediálním prostoru. Členové a členky školské rady jsou voleni na období tří let. Tato rada se schází nejméně dvakrát ročně, podněty od svých voličů je ale připravena řešit i v mezidobí. Zástupkyní rodičů je v současné době Mgr. Petra Jelínková. Kontakt na Petru i na ostatní členy školské rady najdete zde.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
dohlížíme na kvalitu vzdělávání
Mgr. Linda Honskusová
koordinátorka kariérového vzdělávání a poradenství

Škola postupně do své koncepce zařazuje i kariérové vzdělávání. Součástí je nabídka poradenských služeb v rámci výběru střední školy či budoucího povolání. Na Lindu se tak můžete obracet, chcete-li vy nebo vaše děti prokonzultovat právě tyto oblasti. Více o kariérovém vzdělávání a poradenství na škole zde.
_edited_edited_edited_edited_edited.png)
pomáhám s budoucím studiem a s výběrem povolání

Ve škole se cítím bezpečně a respektuji druhé i sebe sama.
Bezpečné a respektující prostředí
