
Pedagogická diagnostika jako předpoklad pro formativní hodnocení
odborná veřejnost (učitelé)
Datum konání
8. 9. –10. 11.
Cena pro rodiče školy
Čas konání
Cena pro veřejnost
Lektorky/Lektoři
Mgr. Anna Babanová
Detaily akce
Harmonogram kurzu:
8. 9. 2021
6. 10. 2021
10. 11. 2021
V kurzu se budeme zabývat konkrétními strategiemi formativního hodnocení, které napomáhají vzniku kvalitních důkazů o učení. Analýza těchto důkazů usnadňuje vyučujícím diagnostikovat silné a slabé stránky jejich žáků a žaček a tím zefektivňuje proces učení. V rámci kurzu budeme mimo jiné pracovat s příručkou Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce. V mezičase mezi jednotlivými setkáními vyučující pracují na svém profesním růstu, ověřují konkrétní strategie formativního hodnocení a vedou si reflektivní deník.
Lektorky / Lektoři
Anna Babanová vystudovala Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Ped F UK v Praze. Učila šest let na prvním stupni malé základní školy blízko Prahy. Dlouhodobě se zajímá o problematiku individualizace ve výuce a genderově citlivé pedagogiky. Spolupracovala s řadou vzdělávacích institucí, např. PedF UK, Cermat, Otevřená společnost, Národní galerie, NIDV, Step by Step ČR. Se Školou Vitae spolupracuje již řadu let, zejména v roli mentorky Hejného metody. Nyní zde působí v roli metodičky kvality výuky.
Základní škola Vitae, s. r. o.
Chomutovická 1443/4
Praha 11 Chodov
© 2020 Akademie Vitae®